Spotkania biznesowe z klientem są jednym z kluczowych elementów w nawiązywaniu współpracy między firmami. To właśnie podczas tego typu spotkań następuje prezentacja rozwiązań biznesowych wraz z szerszym omówieniem oferty. To na tego typu spotkaniach weryfikowane są potrzeby i oczekiwanie klienta.
Istotną role odgrywają wtedy wszelkie materiały drukowane, które zostaną przekazane klientowi. Wizytówki, broszury, foldery, teczki – tego typu materiały kreują wizerunek firmy i samej marki. A sama jakość, wygląd, atrakcyjne wykonanie tych materiałów zwiększa zainteresowanie współpracą.
Samo przygotowanie materiałów drukowanych jest bardzo złożonym procesem.
W pierwszej kolejności należy ustalić podstawowe szczegóły dotyczące zawartej treści. Istotne jest umieszczenie tylko najważniejszych informacji, które będą przekazane w zwięzły i zrozumiały sposób. Nie ma tutaj mowy o długich wypracowaniach i tekstach, które są niezrozumiałe. Taka sytuacja może negatywnie przełożyć się na odbiór informacji, które chcemy przekazać. Dlatego tak istotny jest prosty i jasny przekaz informacji.
Po ustaleniu treści przychodzi etap związany z oprawą graficzną. To zadanie dla grafika, który przygotowuje propozycję graficznego przedstawienia informacji. W tym momencie kluczową rolę odgrywa spójność zawartych elementów i przejrzysty układ. Ważnym czynnikiem, który trzeba uwzględnić podczas przygotowywania kreacji graficznych, jest księga znaków. Na jej podstawie należy wybrać odpowiednie czcionki, kolory i inne elementy. Dotyczy to również sytuacji, gdy będziemy chcieli przygotować eleganckie wizytówki. Tutaj liczy się minimalizm pozwalający w przejrzysty i czytelny sposób uwydatnić dane kontaktowe.
Wydruk to ostatni etapem na drodze przygotowania eleganckich materiałów drukowanych. Obecnie na rynku dostępne są technologie wydruku pozwalające nadać nowe życie naszym dokumentom i materiałom reklamowym. Jedną z najnowocześniejszych technologii jest lakier sensoryczny, których charakteryzuje wypukłośc druku. Materiały z wykorzystaniem lakieru 3D pozwalają wywołać wrażenia sensoryczne wynikające z wypukłości oraz szorstkości powierzchni. Takie zjawisko pozytywnie przekłada się na atrakcyjność odbioru informacji, które można dotknąć. Taki druk przyciąga uwagę, wzbudza zainteresowanie i zachwyt. Wykorzystanie nowoczesnej technologii druku świadczy o dbałości o najwyższą jakość materiałów i profesjonalne podejście do klienta.