ramki pod tablice rejestracyjne

Ramka pod tablicę rejestracyjną – sposób na reklamę

Reklama na samochodzie to typ reklamy zewnętrznej, która skutecznie uzupełnia strategię reklamową w mass mediach. Jest stosunkowo tania i może docierać do rzeczywiście dużej grupy potencjalnych odbiorców. Mobilne przekazy stosowane są przecież zarówno w ramach reklamy lokalnej, jak i na dużym obszarze. Najczęściej wykorzystuje się je w firmach, które posiadają zasobną flotę służbowych aut.

Jak reklamować na samochodzie? Typowe są naklejki, którymi może być obklejone auto oraz jego szyby (oprócz przedniej i przednich bocznych). Warto stosować też tzw. koguty na dachu, również w postaci neonowych platform. Skutecznym dodatkiem są też ochronne ramki pod tablice rejestracyjne, które nie tylko zabezpieczają przed zgubieniem samej tablicy rejestracyjnej, ale stanowią świetny nośnik reklamy. Ramki na tablice rejestracyjne nie są duże, ale ich powierzchnia wystarcza, by zamieścić na nich logotyp, hasło reklamowe czy dane teleadresowe. Takie informacje są przedstawiane w sposób subtelny, nienarzucający, a przede wszystkim nie rozpraszają uczestników ruchu drogowego. Co ważne, są dobrze dostrzegane i zapamiętywane, bo przecież każdy kierowca musi patrzeć na tył auta jadącego z przodu.

Należy jednocześnie podkreślić, że reklama samochodowa nie da pożądanych rezultatów, jeśli będzie stosowana jako jedyna. Może być uzupełnieniem innych metod docierania z przekazem do potencjalnego klienta. Jest jednak tania, inwestycja jest z reguły jednorazowa, więc z powodzeniem mogą ją wdrażać firmy bez względu na branżę, w jakiej działają.