zarabianie na Spotify

Czym jest Spotify for Artists?

Dotychczas dla większości osób Spotify było miejscem, w którym mogli mieć dostęp do utworów ulubionych wykonawców. Jednak dzisiaj platforma ta oprócz dzielenia się twórczością ma większy potencjał biznesowy, który może przełożyć się na większe zyski dla artystów.

Spotify jako najpopularniejsza platforma z muzyką online każdego dnia jest odwiedzania przez miliony użytkowników. To właśnie dlatego wielu artystów decyduje się na publikację swoich materiałów na tej platformie. Zarabianie na Spotify jest ciekawym rozwiązaniem, lecz za sprawą bezpłatnego narzędzia Spotify for Artists może być jeszcze bardziej skuteczne.

W jakim celu zostało uruchomione Spotify for Artists?

Branża muzyczna nie może istnieć bez artystów, menadżerów, wytwórni i dystrybutorów. Gwarancją sukcesu jest skupienie ich wszystkich w jednym miejscu. Tak też zrobiło Spotify uruchamiając Spotify for Artists, które zapewnia jednakowe możliwości marketingowe oraz dostęp do danych, które pozwalają zaplanować dalsze działania.

Jak zacząć korzystać z narzędzia od Spotify?

Żeby móc korzystać z narzędzia Spotify for Artist należy w ciągu 21 dni zaakceptować zaproszenie od Spotify. Wówczas otrzymamy uprawnienia administratora profilem i danymi swojego zespołu. Po akceptacji możemy za pośrednictwem narzędzia, możemy zarządzać swoim profilem na platformie Spotify. Narzędzie oprócz „menadżera danych” wybiera nowe utwory do list odtwarzania oraz wyróżniane za pomocą Artist Pick. Co ważne Spotify for Artists posiada duże możliwości, które w znacznym stopniu przekładają się na uzyskiwane wyniki i twórczość artystów. Przykładem może być choćby analiza danych z poszczególnych faz rozwijania się pandemii, podczas której znaczna część aktywności i działań artystów przeniosła się do sieci i platform streamingowych.